
یکی از خبرگزاریهای مطرح در جدیدترین پُست اینستاگرامیاش، رفته است توینخ چارلز دیکنز:
"رفتار ظالمانهی «چارلز دیکنز» با همسرش «کاترین» چیزی است که سالهاستپژوهشگران از آن مطلع هستند ولی تا امروز به صحت ادعاهای مطرح شده پیرامون اینموضوع شک داشتند.
نامههایی که پژوهشگر دانشگاه یورک یافته است، نشان میدهد دیکنز قصدداشت همسرش را در بیمارستان روانی بستری کند تا بتواند با معشوقهی جوانش زندگیکند."
واکنش دو کاربر در بخش نظرات:
ü خانهخراب! ما نون نداریم بخوریمتو این اوضاع خرابشده. به ما چه چارلز بیناموس میخواسته چه گوهی بخوره که نخورده!
ü میرم صف گوشت منجمد بوگندو؛ بهتخم اسب سیاه اسفندیار، چارلز دیکنز سندهسبیل می خواسته زن جوان بستونه...
یوسف علیخانی؛ نویسنده ای که با واژگان، می رقصد و می نویسد...
ما را در سایت یوسف علیخانی؛ نویسنده ای که با واژگان، می رقصد و می نویسد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 17:12